Baby you, you got what i need. Baby you, you got my sunshine

hey there rockstar
(det är 'hej där rockstärna' fast på engelska)
dessa dagar som har gått har jag vart på postkodmiljonären och gett Richard Sjöberg en spontan applåd för sin nya frilla... och så har jag vart på två öppna hus här har ni lite fakta enligt mej:

NTI el och teknik:
+kul linjer, bra arbetssätt och verkar ha bra ''alla känner alla'' stämning. Dom har typ inga vanliga skriva prov (dom jag hatar) utan mer redovisningar osv.
-det går 10 tjejer på hela skolan med ca 250 elever... Då tänker ni nog hur i h*****e kan det vara ett minus!?!?! Och det ska jag säga dig: det var inga 'Hot Babes come to mama' pojkar som var där på öppna huset utan det var du vet den töntiga killen som inte direkt har några vänner, ofta stora fötter i fula arbetsskor, har konstiga föräldrar och framförallt fett hår! Ni ser honom framför er ni har nog honom i klassen eller i alla fall en i parallell klassen och där kom det lilla 'jag förstår varför det är ett minus'et.

Jensen:
+dom jobbar med intensiv läsning typ, dom har typ fem ämnen i taget och läser mycket av dom ämnena istället för att ha flera och läsa på mer utsträckt tid. dom hade jätte coola lokaler med typ en gammal teater eller nått som ''uppehållsrum''
- tråkigt arbetssätt mycket mer som i skolan läser en bok har prov om det mycket mer som i grundskolan. Alla lärare har kostym, jag får panik av människor i kostym, dom säger att man ska träna sig för verkligheten men asso (jag älska asso) min pappa är typ civilingenjör och konstruerar broar och det är ett ganska vanligt kontorsarbete och han har typ aldrig kostym! inte mamma heller hon jobbar också på kontor...
aja det var väll det
nu lyssnar jag på

awezum
ha det bra
ps jag ska till älskade nissaström imorgon vet inte fall jag hinner blogga innan om ej så förklarar jag  på söndag:) ds

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0