God knows, God knows i want to break free

hej jag kollar på the event. det är bra men jag fattar typ ingenting har bara sett ett avsnitt innan men malin sa att det var bra så jag kollar.
Denna helgen har jag vart (i fredags) på harry potter med amanda j och emma jooood den var awesome!! I lördags gjorde jag knäckÅPPLEn Amanda B, Olivia och Lina. Sen kom Klara och vi gick senare in på Omegle och vi fick massa att göra Halebop H:et... Idag var jag och hämtade min mobil och sen åkte vi in på stan och jag har lagt undan en jacka som pappa ska köpa imorgon!! Niiiccccccccceee!  sen var vi på handboll woho sen hade vi träning as jobbigt måste gå datorn kommer dö nu typ hejdå

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0