if you dont feel the way i do it dont matter 'cuase i'll never know how you feel

tjolahop gudsbarn
nu ska jagsnart ta en liten tupplur. I kväll kom familjen Jood hit som jag sa innan. Fats inte Carl för han var på lan hos Saft-Oskar min käre nighbour! Det var lite trist för det kan vara ganska underhållande att ha en konversation med honom nån gång då och då men får väll ha det på måndag(imorgon) i skolan. Sen togjag en liten sväng till Olivia Nalen. Hon har jätte högt i tak (säger man så) det var minst 3 meter typ! Kanske till och med 7! Det var en trevlig kväll. Nu lyssnar jag på Johnossi – Summerbreeze den är jätte bra!!! Och nu lyssnar jag på Paramore – The Only Exception och snart blir det Katy Perry – Thinking Of You den är också jätte bra!! Och videon är helt underbart sorglig! Och jag vet att man inte ska börja en mening med 'och' så därför gör jag det!
Jag vet jag är en gangsta!! En riktig Gangstaagirl!

Hejdå:)
ps min ps tog jag bort känndes som det var helt oviktigt.

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0