I'm done wishing on stars

Igår var jag hos malin på hennes och mr Julias Födelsedag/halloween middag. Det var jättekul! Jag glömde kameran men det kommer bilder när det kommer upp på facebook. Vi kollade på Harry Potter och den vises sten igår! Gud vad söta alla var!! hehe
Idag ska jag kanske träffa enkompis men hon är inte inne på datorn och jag har ju min mobil på lagning så har typ inga kontakter så jag kan inte ringa eller smsa och hon tar inte kontakt med mig så lalalala. fjopp fjopp jag villin till stan men vill ej in själv hallalalala


Jag brände mig igår så min arm ser ut typ sådära lalala jätte dålig cambild!
skämt å sido min arm mår prima!(inte ica affären på göteborgsvägen, utan bra)
nu har jag brutit två av de tio budorden : missbrukat guds namn och ljugit:)

ha det gott

Las Comments
Postat av: märta

mm, kanske, eller varför inte ta Nordstans? MYCKET MYSIGARE! Tycker jag iaf. <333333333333333

2010-11-01 @ 13:16:51
URL: http://martasphoto.blogg.se/

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0