You and you and you and you

A monkey needs to dance so do you.

hej idag fyller min AS COOLA syster 18 år! Grattis grattis!
vi hade skrivningen på nationella idag svenskan.... WUUUHHUUU!!!!!
det gick sådär. tror jag. det kändes bra men det brukar det göra när vi skriver grejer på svenskan fast sen får man G- på den så jag hoppas på ett VG:D

en lite små cool grej är att jag ska till New York om ca 37/38 timmar! det är lite små fräckt faktiskt har inte var där sen 2004:)
har jag packat? Neeej varför skulle jag behöva göra det vem gör ens det nu för tiden!! Humhumhum jag måste göra det nu för imrgon kan jag inte göra det för då ska min syster ha lite kompisar här och då är jag lika förbjuden här hemma som det är att sälja cigaretter till en fem åring. jag måste verkligen packa nu.




Tweet tweet,
tweet tweet tweet t-t-tweet tweet,
tweet tw' tweet t-t-tweet tweet,
tweet t-tweet tweet tweet...
tweet..tweet..tweet..tweet..tweet..tweet.tweet.tweet..

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0