AH MY GAAD jag älskar facebook.

Jag sitter här chillar kollar på handboll och är inne på face så bara ploppar de mest awesome gilla sidorna upp: "Dude, she just called you gay." "OH HELL NO, HOLD MY JUSTIN BIEBER ALBUM",
"Dude, she called you Asian." "OH HELL NO, HOLD MY RICE.",
''
DUDE!! she called you swedish!.. OH HELL NO! .. wait...? Swedes are awesome'',
"DUDE HE JUST CALLED YOU BRUNO MARS!" "Oh hell no! hold my grenade!!'',
''
DUDE HE CALLED YOU BRITISH! 'oh bloody hell, holdd my tea darling!''
''DUDE! She just called you Sexy! OH HELL NO! ! HOLD MY-- Wait.. What? Here, Hold my shirt... Why hello there..''
"Dude he called you japanese" "OH HELL NO, hold my camera.."
"Dude, she just called you fat..." .............."HELL NO!!! hold my....hahahhaa, just kidding, i ain't gonna give you my hamburger."
''Dude, she called you Emma Olsson. OH HELL YES HOLD MY COMPUTER I NEED TO DANCE!''
Jag må vara efterbliven som inte har märkt dessa förens nu men omg dom är ju klockrena! den sista kom jag på själv... den var bäst!
Aja nu undrar alla hur min dag har vart... den har vart as mysig! Hade fotbollsfys innan och min älskade mamma hade alla bilnycklar såjag fick springa till fysträningen wiiihoo fast det var ganska skönt..  sprang så där 2km till men det e chill!
Imorgon bär det av till nissaström igen skriver kanske ett litet inlägg innan jag drar fast sen blire inget förens jag kommit hem för jag fattar inte det med smsbloggning..... aja ha en awesome kväll, helg, liv, död, Hejdå

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0