Bonjour mademoiselle

Just nu sitter jag i en säng hos mormor och morfar i karlskrona. Awesome.
 Idag kommer underbara olivia hem från New York! Awesome! Så hon får jag träffa så snart jag kommer hem härifrån! Själv åker jag då dit om en månad och sex dagar! Jag har vart där engång innan och den staden är underbar! Det är min andra favorit stad på förstaplats måste jag sätta London! Den staden är wicked!
Jag är sådär jättesugen på pizza, en Margarita med vitlöksås! Åh så gott det hade vart nu! jag har inte ätit pizza i år än!:S
Jaja jag lyssnar på musik och stickar nu. På ipoden går Nothing med the script... love! Jag stickar ett mobilfodral vet inte varför...
ha en bra dag jag skriver senare eller när jag kommer hem typ!


Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0