Hanna Järgenstedt

Hanna är en av mina närmsta vänner. Hon är en väldigt trevlig ung kvinna men lite lätt efterbliven (på ett positivt sätt). Hon söker nu en man att dela sitt liv med. En hängiven kille med fina fötter. Nä nu skojade jag.. Eller?
Hanna gillar fotografering ,och är väldigt duktig på detta, en annan pasion i livet är fiskar. Så hon söker en man som kan fiska och gärna ställer upp på en bild. Hon gillar även Håkan Hellström och The Beatles så om någon gillar denna musik så är det bara att slå en pling. Hon är en mycket intellektuel kvinna och kommer att söka in på LM Engström till hösten där hon kommer att gå med massa andra underbara kristna människor. Fast ingen så under bar som Hanna. Flickan jag talar om har ett extremt bra sinne för kläder så om du vill matcha henne så är det bara att börja fundera på dagens outfit
Aja hon är en underbar vän som läser min blogg och därför vil jag hylla henne med detta inlägg:)
Här kommer lite bilder!





väldigt söt flicka må jag säga!
Ha det bra och hälsa sven!
ps hanna kan ni hitta om ni trycker där> Här alltså

Las Comments
Postat av: hanna

Å tack emma du är la för gullig! Tack för det om fiskarna speciellt, där fick du fram det finaste av mig!

2011-01-09 @ 13:43:12

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0