Hej jag är bra på att uppdatera

aa jaghar inte haft tid har så mycket plugg just nu! denna veckan har vi so redovisning, fysik redovisning, franska förhör, matteläxa kemiläxa och musikprov(Y) as go och så harvijätte mycket till nästa vecka också! vi ska ha gjort en film, skrivit en text om en sport (min grupp har basket), och sen har vi svenska nationellaproven... ska bli så jävla skönt med sportlov och new york vecka7!!!
ehm i helgen har jag träffat märta igen det var JÄTTE längesen vi sågs senast! Träffade henne i lördags med olivia och klara i stan. vi åkte och träffade johan och jens som var två trevliga grabbar från våran kk utblidning som var och hälsade på i göteborg med sin konfirmation. dom kommer som de flesta andra där från halmstad. sen åkte jag och olivia hem till klara med klara ofc och amanda joinade. vi sjöng singstar typ hela natten (stackars klaras föräldrar) och hade en go konversation med carl(också från kk-utbildningen).
sen på söndagen åkte jag till farmor för min farbror och faster skulle komma till henne och vi träffas typ aldrig för de är och reser väldigt mycket. och jagfick med mig en cool skrivmaskin hem som totalmatchar mitt rum! as bra! jag tycker skrivmaskiner är väldigt coola! kommer nog komma upp mycket bilder på den i framtiden;)
hejdå

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0