nyår! öeh..

´Det var en klockren kväll må jag säga!
Men jag gillar inte fyrverkerier eller jo fast inte på nära håll. Jag hade en liten upplevelse för några år sedan... oj det lät ju värsta seriöst men jag kan berätta om ni vill, men jag berättar om ni inte vill heller, om min lilla fyrverkeri upplevelse...
Det var så här i en liten förort till den svenska staden Göteborg för ett par år sedan. Det var mycket kallt och snö utomus. Det närmade sig tolvslaget och barnen var förväntansfulla för hur fyrverkerierna skulle vara. De gick ut och föräldrarna började förbereda för tolvsalget då allt skulle smälla. Klockan blev tolv och de tände på några av fyrverkerierna men något gick fel för en av dom flög inte upp i luftenutan exploderade på marken det flög brinnande papper åt alla håll och en flög in i luvan på en av de små flickorna som stod och kollade(jag) flickan brände sig i tinningen! Så nu har hon ett ärr där och gillar fortfarande inte fyrverkerier på nära håll hon tycker de är mycket finare långt bort! Visst borde jag bli författare...
Aa gårdagens kväll och dagens morgon spenderade jag hos familjen Larssons slott..  Kvällen började vid 6 med matlagning och slutade vid halv 8 med IceAge2.
här är lite bilder från gårdagen.. webcambilder/mobilbilder awesome!!$

väldigt sleta cheyer!

jag e wb kalle/max och jag blir väldigt bra på bild:)

sleta pöjkar!

aa gott nytt år nu allesammans!


Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0