Oh yes i know you have missed me

Tja alla coola männiksor! Nu tänker ni varför säger hon inte hej till mig men det hade jag tänkt att göra nu. Hej alla Töntar!
nu är jag hemma från kk utbildningen eller det har jag vart i typ 7timmar men aja. Det var super kul!! Så tack om det är någon som var med på den lilla resan som har kollat in här. Jag orkar inte berätta något för då kommer jag bara glömma skriva något annat med det var kul.
Efter jag kom hem så var det fotbolls träning Jojo test... WOHO! (det är som bip testet fast utformat för fotbollsspelare.) Det gick bra om man jämfört med hur det brukar gå. Så det kändes bra.

Imorgon ska jag på förmiddagen till LM Engström med Hanna och Ellen för vi ska besöka en gymnasieskola och jag hade tänkt att åka till polhem först men isf hade jag fått åka själv och det ville jag inte så jag följde med till LM. Vi ska ta bussen halv 8 wiiho..... aja godnatt.

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0