When you die you're dead

Tjo breh
Sitter som vanligt och lyssnar på Johnossi.
Idag har jag vart i skolan vi hade syslöjd. Jag rå diggar syslöjd! Det är seriöst mitt favorit ämne! Jag skulle verkligen villa jobba med att typ sy kläder när jag blir äldre! Kläddesigner hade var det coolaste yrket ever men jag är inte så kreativ.. haha får sy någon annans design...
Efter skolan så åkte jag till Allum med Amanda och Klara för Amanda skulle köpa hårfärg och en foundation. men amanda glömde sin bankkod. Så det var inte så lyckat.. Men hon lånade pengar av mig så hon kunde köpa en foundation och med den fick hon ett rött läppstift som jag fick!(Y)



Jag vet jag är söt! haha bara kände för att att en superglad bild!
läppstiftet och min nya skjorta^
Ha en underbar dag nu ska jag äta köttfärssås och makaroner
Sen är det CSI OH YEAH!!

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0