hmm..

hade det inte vart coolt att klippa håret kort? bara en tanke som har legat i min ''hjärna'' ett tag.. Men om jag hade klippt av allt hår så hade jag ångrat mig så hårt efteråt, jag hade inte passat i det och det hade tagit förjävla lång tid att få det långt igen fall jag skulle villa det... Men det hade vart coolt!
Jag skulle villa ha det typ så här isf

antingen vill jag ha det kort eller långt typ jätte lång minst till naveln...  så det e ganska så antingen eller... eller så bryr jag mig inte. aja en till grej bara: hade det inte var super roligt fall jag färgade mitt hår vittblondt?
nu har ni(jag) något att fundera över god natt
Om det e någon som tycker något så lägg en kommentar!


Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0