It all started with the big bang

Hello
I just got home from my utvecklingssamtal and i've been watching The Big Bang Theory for a while now. My TV screen is weird in the colors and i am very angry because i dont want to watch the tv and the remote control isn't  working and i wont get up and turn it of!  I have no idea why i'm writing in English so nu slutar jag med detta nonsens och aa jag lyssnar på A New England- Billy Bragg den är väldigt bra.
I kväll är det CSI så jag är lycklig som en fisk på heroin. Och dom är lyckliga!!
Oh idag var det så kallt så det blev min väldigt söndriga vinter jacka... den är jätttttttteeeeeeee skön!

jag tänkte så här: jag laddar upp en vintrig bild som jag har på min lilla dator (den är faktiskt väldigt lite den är inte ens 10 tum) MEN jag hade ingen så lite snabbt slängde jag ihop en gif bild (hoppas den rör sig)
HEJDÅÅ





I saw two shooting stars last night
I wished on them but they were only satellites
Is it wrong to wish on space hardware
I wish, I wish, I wish you'd care

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0