Tisdag

Igår var en ganska random dag må jag säga... Klockan  13.12 fick jag veta att jag skulle med till stan med Klara Amanda B och Olivia och ta bussen halv. På dessa 18 minuter han jag: städa mitt rum, ta på mig, göra köttfärsmacka, damsuga mitt rum och springa till bussen! Stolt!
Väl inne på stan så drog vi till netto och köpte Monster. På spårvagnen till centralen så kom kiss-alkisen och satte sig! Hel najs! sen gick vi runt på stan och hamnade till slut på donken där vi satt bredvid några stiliga karlar en av dom var överdrivet brun, efter det så gick vi runt lite på nordstan sen bestämde vi oss för att åka hem och när vi satt på centralen gissa vilka som vi ser då jo brunkräms snubben och kompisar som var på donken! Klara gick fram och frågade fall det var brunkräm men han nekade och hans kompis sa att han solade solairium. Tror dock att han ljuger! Sen åkte vi hem och åt, jag åt Pizza!
På drog jag till Klara, Amanda anslöt också samlingen och vi skypeade med Måns i ca 1,5 timme kanske. Sen gick vi och sa hej hej till Kalle och drog vidare till Oscar Mölne. Det var typ en genväg hem så varför inte.. host. Så vi hade en trevlig pratstund med honom. Hans granne har en discokula på taket. Dagen var lång men tog slut snabbt..:)


Idag ska jag in och möta älskade Lina som kommer till Göteborg från Stockholm idag!! Sen ska jag till tandläkaren och kolla tandställningen. Hoppas den ska av snart den gör så jävla ont! Sen är det brottningsträning eller målvaktsfys med brottartränare... Hej träningsvärk här kommer jag!!! Men idag ska McLajz Vara med så slipperjag vara själ vmed massa små människor

Las Comments
Postat av: hej jag heter hanna

halsade nii seriost pa oscar ???????!?!?!?!??!?!?!??!?!?! :D

2010-11-04 @ 10:47:05
URL: http://devote.se

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0