Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

jag har kul (kollar melodifestivalen) så jag gör denna.

jag letade länge men jag tror inte jag kan bli så mycket snyggare än så här... glad i Kalles hjälm.

fakta 1: jag är 25 minuter äldre än Anton Torin
fakta 2: jag är brunhårig
fakta 3: jag har hårstråfobi (inte sånt somsitter fast på huvudet åtan sånt löst äckligt)
fakta 4: jag äter nöt-crème
fakta 5: jag gillar att sy.
fakta 6: jag spelade fotbollsmatch idag.
fakta 7: jag har extremt ont i mitt öga.
fakta 8: jag klär inte i gult
fakta 9: jag hatar mitt hår (can't wait tills jag får klippa av det!!!!)
fakta 10: jag har stora fötter och det vet ni vad det menas!! stora händer!

intressant? nej!

Las Comments
Postat av: My

Visst var det :D

2011-02-26 @ 22:15:32
URL: http://mywb.blogg.se/

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0