Oh lalala

Sitter och lyssnar på 'Kevin Michael - It Don't Make Any Difference to Me' as go det var typ år sen jag lyssnade på den senast! Hade tänkt att lägga upp videon men nej det ville sig inte! Jag kollade nämligen igenom gamla bilder så bara ploppade en bild upp på han och så letade jag upp den låten. De e en ganska göllig video! Lägger en länk här: Youtube Spotify
Idag har jag vart i skolan, hade slöjd, tummen upp, men alla mina grejer låg hemma för jag jobbade lite hemma i helgen. Så idag gick jag typ bara runt och bestämde vad jag skulle göra sen. Vilket ska bli ett par blommiga shorts. snyggt matchande till en millitär väst... nej! haha men men!
kommer snart upp en 2005 vs 2011

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0