vill du ha en bulle?

älskar statoil reklamen!

Ehm, idag har Hellner tagit vm guld och jag har haft fysikredovisning. Det gick bra våran lärare sa det är bra med lite humor i det så men inte somnar! (förlåt Amanda)
Har precis gjort mitt gymnasie val v

Jag vet inte om ni ser men där är den och de två siste är fall jag typ dör och sänker mig i alla ämnen och inte kommer in på någon av de två första;)
Nu ska jag i väg och träna woho...:) det ska bli kallt!
Jag känner att jag typ inte har skrivit något om min new york resa bara visat lite dåliga bilder men jag hra typ inte haft någon tid i veckan så jag ska göra det i helgen och då kommer fler bilder också:)
hejdå!

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0