hej alla små kramare

jo idag har jag vart i kode.. 'sa hon kode?' ja det gjorde jag..  det var mycketr trevligt vi var hemma hos mycket trevliga Måns Åvall. Vi kollade på sammys äventyr och åt flingor.
På vägen dit var det typ en psykopat somlånde min mobil det var ganska underhållande. Först verkade hon helt normal tills hon började skrika på snubben i telefonen och började prata om sina ångest attacker. Sen fick hon damp och hade något emot bögar och 'ba a ni gay innan??' och det hade vi för måns pappa heter gay (utalas gaj) och så hade vi pratat om att vi skulle säga fel om vi träffade honom och sen sa hon 'att hennes pojkvän var bög eller så var det något annat fel på honom' ja ba whats going on?? aja hon hade söt hund...
men nu kanske ni undrar vad som hände på inlägget innan och det ska jag säga till dig jag kände för att skriva ett hylnings inlägg till hanna som är en trogen läsare och också en nära vän... om du känner dig förnedrad så kan jag skriva ett till dig med fast det kommer förmodligen inte bli lika fint som det till hanna men jag kan försöka
hejdå!

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0