Like we really want to hurt someone

I'm back i partille. Just nu sitter jag och stickar och kollar på handboll. Jag kollar också Michèle K's blogg. Det är en tjej från Schweiz som bloggar om mode och sånt. Här är en länk

Humelihumel (lite mummel för er som undrar)
Jag tänkte så här... Väldigt många gör sånna ''Hur mitt 2010 har vart'' och eftersom jag tänker på framtiden så kommer jag göra en ''Hur kommer mitt 2011 vara''
Resor:
New York det är säkert. Sen blir det kanske Turkiet eller liknande med fotbollen någon gång iår och nästa vinter ska vi se fall vi får trycka in våra arslen i mina kusiners hus i Sydafrika men jag vet inte... Och så har jag bestämt attjag ska till London när vet jag inte men dit ska jag;)
Skolan:
Jag ska försöka höja mig i några ämnen kanske syslöjd får försöka på matte och så ska jaginte sänka mig i so. Vad jag tänker nu vill jag gå på Hulebäck natur tvär, men det finns fortfarande ett gäng öppna hus att gå på.
Införskaffning:
Jag ska köpa en longboard. Ska kolla på en när jag är i New York Lite coolt fall någon frågar 'var har du köpt din longboard?' Jo den köpte jag i New York' och så ska jag köpa en långklänning har jag bestämt och en vinröd jeansjacka om det finns någonstans.. annars får jag väll sy en själv;)
Annat:
Jag ska lära mig spela gitarr, ska försöka börja i handboll igen med klara men får se hur det blir med det ochså ska jag till underbara Nissaström igen. Oho! Jag ska också fixa en fondvägg på mitt rum!
Så får vi se vad som händer annars..
Ni får ha det bra nu ska jag äta pizza, mums;) jo juste jag har ätit pizza i år innan men det var väldigt lite så tänkte inte på det. HEJDÅÅ


Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0