jesse is a friend

Tja jag har inte vart vid datorn de senaste dagarna. Idag var jag på polhems öppet hus! Love it! synd bara attman inte är smart så nu ska jag plugga arslet av mig för att komma in där! starting now!
Efter det gick jag på stan ett tag med mina föräldrar ochdom darlingarna köpte den finaste rutiga sjorta jag har sett! (Hanna dina är jättefina allihopa också men du får se den på måndag den är jääättefin!!!) Den köptes på free spirit långt upp på kungsgatan men det är Peak Performence! kommer någon bild på den någon gång!
Sen träffade jagklara och amanda och vi kollade på våra fina vänner som spelade fotboll i lindome mycket intressant!

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0