Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag biter på naglarna fast har lyckats att nästan sluta så jag har ganska långa naglar:D
det är reklam paus i My Life as Liz!!! det börjar vi med på avsnitt fyra!! WHYYYY?? OMG WHY!! WHYYY??????????
Dom är as långa också!! Innan har ett avsnitt tagit ca 20-22 minuter och nu är det 29!!! Jag är sur! nu börjar det! nu har det slutat! i början gillae jag inte Louis men jag börjar falla långsammt men fortfarande:bryson<3
cant wait until onsdag då kommer nästa avsnitt ut :D:D
hejdå

Las Comments
Postat av: smäm

Just nu har jag skrivit om mitt nya sovrum. Spana in!!!



;P

2011-03-06 @ 13:27:30
URL: http://smam.blogg.se/

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0