Hej mina kära hamstrar!

Nu är det så att jag suger på att uppdatera denna blogg för tillfället men det är bara för min dator har vart på mitt rum och där är jag knappt om man bortser från när jag sover.
Men nu kollar jag på 5e My Life As Liz! Score! Det gör varje onsdag riktigt lycklig!
Jag ska göra om designen på bloggen snart den är jääätte ful!  aa ska bara komma på hur den ska se ut.
Idag har jag vart i skolan skulle åka till Allum sen till mcdonalds (oho reklami MLAL och mc donalds kom precis när jag skrev det creepy) men jag glömde mitt busskort osv så jag drog hem till mitt radhus och kollade på MLAL (my life as liz fall någon inte fattade) och omg det händer mycket detta avsnittet! Nuär det dock slut och jkaf sitter och kladdar lite, det blir en drömfångare (intressant, ne) lyssnar på She & Him-brand new shoes  mycket bra låt (den var bra i MLAL)
aa nu ska mina tre dagar grejer komma upp så aa förmodligen ser du detta efter men aa hejdå

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0