Tja

Hej Käre läsare
jag kunde inte blogga i går för mitt internet dampade (och gör det fortfarande hoppas detta lyckas komma upp vilket det har gjort fall du läser det men jag är inte säker nu)

efteresom jag inte skrev någon i går så kommer nu
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar. 
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

4¤ Mina mål/drömmar/önskningar
Ja, det är väll väldigt spritt. Just nu är det att få sommarjobb och sen få börja på antingen Hulebäck eller Polhem annars Hej hej Porthälla!! I natt drömde jag om Brolle (han wb Elvis svensken) det var lite underhållande. Jag och Lina träffade honom hos skolsystern sen följde vi med honom till New York på turné och så shoppade vi! Sista /:et var önskningar och jag fyller år om en och e halv månad typ och jag önskar mig en ny mobil (min ärsönder så jag har min systers förrförra mobil) och en longboard typ...

Emma tror du verkligen dom menade så... menade dom inte lite framtidspalner!? Det gjorde dom säkert men jag ville berätta om min Brolle dröm...

5¤ Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Ett internet som funkar och en stek het longboard! får börja leta!!

HEJDÅÅÅ

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0