You better tell me the truth, would you trade me out for someone cool?

Tja jag ursäktar att jag inte skrev något i går men jag åkte in till stan direkt efter skolan med Lina, Amanda L, Malin och Hanna och sen hann jag bara snabbt hem innan jag skulle i väg igen. Jag åt på Pasta+ med familjen sen gick vi på en konsert.
Jag köpte ett par byxor från Weekday ett par ljusgråa högimidian byxor. Jag tycker dom var coola! De var på rea (sweet), 60kr!
Konserten vi var på var med Hellsongs. Jag var på Salem al fakir förra våren och detta var en liknande grej. De spelade med några från Göteborgs Symfonikerna. dom var faktiskt bra, jag hade inte hört dom innan i går och jag blev förvånad på hur bra dom var:)

facebook
Inna n idag spelade jag fotbolls DM. Första matchen vann vi på straffar mot Lindome, deras tränar dampade apmycket efter, kul. Sen mötte vi Angered United och dom var jätte bra!! Vi förlorade den matchen med 2-1 vilket var väldigt bra tycker jag;). Precis i sista minuten så är jag i en närkamp och knät vek sig så jag typ fall ihop i smärta. Det var lite effekt fullt... men jag kan inte sträcka på benet utan att det gör jätte ont. Bajs
NU ska jag till klara så ska vi ha melodifestival night
hejdåååååå

PS.

DS

Las Comments

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0