just call, dont hesitate, I'll be there anytime, anywhere!

hej hej
Just nu sitter jag vid datorn och skriver, men jag målade precis oxh ska snart göra det igen på min bild uppgift
det går inte så bra...



Lalala så här ser den typ ut nu... Det kommer upp bild på den när den är klar;)

Juste kklägret jag var på: det var ett läger om man skulle bli konfakompis på den konfirmationen jag var på eller från någon annan kyrka i göteborgstift. Vi fick lära oss hur man skulle göra när man lekte lekar och hur man skulle bygga upp lekar så att ingen ska känna sig utanför och så vidare. Det var väldigt roligt och jag träffade massa nya människor och det var några som kom från där jag har sommarställe så då kanske jag kan träffa någon när jag är där;) fast dåkanske man ska lära känna dom lite bättre.. men det är en helg i januari också också finns ju facebook.hejdå

Las Comments
Postat av: Agnes

Fast jo Emma, estetisk!

2010-12-16 @ 23:41:14
URL: http://agnesbookofentries.blogg.se/

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0