that was the day that i promised I'll never sing of love if it does not exist

Tja idag har jag dansat folkdans med en elefant som var hård i magen. I franskan sitter jag brevid Joakim Van Dijk Härd han är cool och halv holländare. Agnes är kort. Hanna är konstig och kommer säkert bli mobbad nästa år på LM Engström. Inget illa menat. Adam Franz är as cool och kort och är kompis med Cristian Turain. Malin köpte hö. Lina gillar kinder maxi. Julia hade en rosa väska och en svart ryggsäck. Va snygg du är idag. Jag fick min jacka igår den är as go. Carl har brutit handleden. Emma har lockigt hår. Daniel Adams-Ray är cool och han sjunger bra. Matilda tränar. Klara är lång. Olivia Nalen. Amanda Jonsson kommer gå Porthällabygg. Mathilda gillar att sjunga och spela gitarr. Amir är artig. Max Aghall tuggar lurigt. Bellai är saknad (kommer träffa han imorgon).Sam-Sam aka Mimmi. Dilin och Dilman Dilir är tvillingar. Far min har tre gitarrer. Systra mi har två. Jag har en Guitar Hero gitarr. Kissa är skönt. Jag gillar dig. Tatueringar är coola. jag vet vad jag vill tatuera mig när jag blir lite bredare. Det är i nacken eller på sidan av magen. Kan visa någon gång. Jag har Fjällräven jacka och ryggsäck. Nissaströmär saknat. New York ska jag till om några månader. Kanske ska till turkiet med fotbollen. Najs. Vad cooltdet hade vart att testa att vara kille i några dagar. Jag har inte käkat något kött idag. Vegitarian kan man vara. Ska man bli det? Ryska låter lurigt. Hejdå.

Las Comments
Postat av: jöoonsson

tack emma för att jag fick vara med i din blogg, väldigt smickrande må jag säga!

2010-12-05 @ 01:45:43

Komentera:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

En kärleks hälsning:

Trackback
RSS 2.0